Over Roelf Hut

Mijn naam is Roelf Hut, trainer Klantgerichtheid met een open blik naar de veranderende wereld. Via mijn uitbreidbare Klantgerichtheidstraining kijkt ook u out-of-the-box naar uw mogelijkheden en ‘eigen-aardigheden’. Geluk in het werk, de balans tussen werk en privé en zelfverwerkelijking zijn de centrale thema’s – passie, ernst, zelfreflectie en een vleug humor de vaste ingrediënten.

Ik deel mijn passie voor klantgerichtheid graag met u. In de onderstaande video maakt u nader kennis met mij.

passie voor klantgerichtheid

 

Een Baas kan geen baangarantie geven, dat kan alleen de Klant.

 

Volgens mij bestaat elk bedrijf bij de gratie van de klant. Zonder klant geen omzet, geen winst.

Om klantgericht te werken is meer nodig dan een glimlach of een kop koffie. Klantgerichtheid is een gevoel, een gevoel bij de klant. Niet beschouwd worden als een geldleverancier, maar als het einddoel van de organisatie.

Klantgerichtheid, vooral als het breed wordt gedragen, begint aan de basis, bij het personeel. Het is de uitstraling naar buiten, het gevoel dat elke medewerker een belangrijke schakel is in de organisatie.

En juist in die situatie ervaart de klant dat gevoel. Het beoogde product is dan het resultaat van een organisatie waar het plezier van afstraalt.

Klantvriendelijkheid is gedrag, Klantgerichtheid een gevoel.

 

 

 

Reacties zijn afgesloten.